emmaanderzzon

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Emma Andersson - 1 september 2010 20:19


Nu ska jag återgå till att knapra halstabletter och sniffa olbas. Ha det mys :)

Av Emma Andersson - 1 september 2010 19:56

  

Känns inte livet meningsfullt när man får ett sånt här sms helt utan anledning och förvarning? Känner man sig inte värdig?

Jag är glad för att jag har så fina vänner som jag har, de mest underbara på jorden och jag älskar dom, mer än allt! Livet känns värt att leva med dem i närheten och ja... de är bara helt otroliga.

Av Emma Andersson - 1 september 2010 17:47

Mamma kom alldeles nyss hem med halstabletter och något annat gojs som man andas in genom näsan, mysigt! Nu är hon och köper mat. Dagens: världens godaste kycklingsallad! Ibland rullar livet bara på förjävlar bra, kan ju vara skönt det med :)

  

Av Emma Andersson - 1 september 2010 17:11

Sitter här med ett tungt huvud, en hals och näsa som svider och väntar på att mamma kommer hem och räddar mig. Förhoppningsvis har hon köpt halstabletter och annat, som jag bad henne göra inne på apoteket. ÄR I STORT BEHOV AV DET, nu när det är välkomstfest på fredag och allt.

Har lagt märke till att det är ovanligt många som är sjuka just nu eller är det bara jag?


Jag återkommer när min värld är komplett...

Ovido - Quiz & Flashcards