emmaanderzzon

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Emma Andersson - 20 augusti 2010 16:41

  

Är verkligen jättesugen på att köpa denna.

Hittade ett citat från henne i en tidning tidigare idag:

- De klistrade upp bilder på en gris över hela skolan med mitt namn, skrek när jag kom in i klassrummet och undvek mig i gympan för de trodde att finnarna skulle smitta.

Hon verkar veta vad hon snackar om. Jag har alltid tänkt att när folk vill förbättra ens självförtroende så är det så lätt för dem att snacka för de fattar inte hur det är. Att de kan säga att det går över och blir bättre för att de aldrig själva varit i samma situation. "Alla har finnar i tonåren", men sen när man ser foton på dem när de var i den åldern så är allt slätt och lent som en babyrumpa. Blondinbella verkar ha gått igenom samma sak men se på henne idag, hon har en av sveriges mest kända bloggar, har varit på omslaget till varenda tjejtidning och nu fått sin egen bok publicerad och det är just därför jag är nyfiken på den här boken. Jag menar, är inte det en hämnd som heter duga?

Av Emma Andersson - 20 augusti 2010 13:41

Hejhej, kom precis hem från stan. Jag och mamma hade varit och klippt oss, har inte precis något att klaga på, är väll så där lagom nöjd. Men en grej, hatar inte ni också det där kallpratet som frisörer har fått för sig att man måste ha? Pinsam tystnad och allt, usch!

Fick ett par byxor också, fint att ha med mamma på stan, haha. Inte världens bästa bild kanske, men den får du duga.

  

Sabrine jeans - Gina Tricot - 399 kr


See you later alligator ;)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards