emmaanderzzon

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Emma Andersson - 18 augusti 2010 19:04

Detta händer mig väldigt ofta, att jag hittar den där perfekta låten och sen lyssnar jag sönder den i max en vecka efter det är den bara plågsam.

Jag verkligen älskar den här låten och det känns som om den känslan kommer vara förevigt men jag har motbevisat mig själv ett antal gånger. Aja, här har ni mitt öron- och ögongodis just nu (för musikvideon är perfekt), lyssna och njut! 


Av Emma Andersson - 18 augusti 2010 18:37

Ni fattar nog inte hur min mage skriker efter mat. Har inte ätit sen 10.00 idag och vad var det? - Jo en kopp kaffe, två clementiner och två päron, that's it! Åh, varför plågar jag mig själv på detta sätt? Vet inte om det blir något mer heller för mamma och jag rök ihop över just middagen... Jag borde hållt käft.



Av Emma Andersson - 18 augusti 2010 18:08

ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag blir så förbannad, jag har försökt skriva samma inlägg två gånger nu men mitt fuck till dator laggar... tredje gången gillt!

Jag hatar verkligen det här första man måste skriva, så tråkigt. Förhoppningsvis så är det här den enda gången jag kommer känna att det är jobbigt med blogg. Hej förresten, dåligt första intryck att inte ens hälsa, jag ber om ursäkt. Okej, då kör vi.

 

Emma Andersson heter jag (daaah?) och här kommer ni få läsa om allt, bokstavligen. Jag har tänkt en hel del på det här med att blogga och det verkar som en kul grej, att få dela sina erfarenheter, tankar och sjuka grejer som dyker upp. Jag tänker inte leka Blondinbella och tro att jag bloggar för tusentals läsare men jag bloggar för er som vill läsa. Jag vet att jag inte är dr. Phil men jag har tankar, tips och råd som kanske kan hjälpa någon, även ifall det bara är en enda. En blogg med inlägg rakt ifrån hjärtat och brutalt ärliga.

 

Jag ska inte ta åt mig någonting för min header, för jag har inte gjort den själv. Otroligt oteknisk som jag är så skulle det bli svårt... jag har inte photoshop heller. Emma Hansson heter hon som har gjort den (ironiskt nog). Vi har varit bästavänner i 9 år nu, skulle jag tro men det är en lång historia som vi därför tar en annan gång. Ni borde besöka hennes otroligt fina blogg, det gör ni här: www.emmahansson.bloggplatsen.se

Här kommer en bild på henne och mig från i somras:

  

Oh, så vackert... Jag vet inte riktigt vad jag håller på med, leker Kissie eller något ;)

 

Det var nog allt jag hade att säga för tillfället, vi hörs!


~I wish I had a million hands so I could reach out to all of you - Michael Jackson

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards